.

dagen har varit.. okej. själva jobbet var typ assegt och tråkigt. vi var typ 10 pers på kontoret när vi i vanliga fall är 30 så det var stor skillnad. finns nästintill inget att göra så bara de som presterat bäst får jobba fram till jul. woop. det som vägde upp dagen var iallefall två besök av vänner samt lunchsällskap/avskedslunch med den ena av dem. mys. ikväll ska jag släpa iväg mig till gymmet och försöka kötta lite. halkat efter SÅÅ mycket på den fronten så jag typ skäms så nu måste jag gå dit på kvällstid även om det är något jag ogillar. annars jobbar jag imorgon också och sen tar jag helg, wiie :) förövrigt såg jag catching fire i helgen och SATAN vad bra film. dör lite. 

om jag fick välja att vara nånstans just nu.


Kommentarer
Anonym

Gillar tvilling-style på bilden! Vill så mycket tillbaka!! <3

2013-12-05 @ 23:21:19
Frida

/ Frida inte anonym vafan..

2013-12-05 @ 23:21:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0