let's make a good year.

här var det tomt. ska väl försöka sumera mina sista dagar av 2013 iallefall! 
julafton spenderades hemma hos mormor med släkten. fick massor fina saker som jag önskat mig så jag är nöjd. vi körde även paketleken vilket inte gick superbra för mig :( på juldagen samlades jag och typ 16 andra hemma hos Sofie för en förfest innan utgång. det var mycket trevligt och kvällan blev hyfsat lugn om man jämför med utgången innan det... efter det har jag haft några chilldagar. har försökt gymma de dagar jag pallat, sovit bort i princip alla dagar, åkt skridskor, vart på hockey och sett nya hobbitfilmen på bio (som var grym). träffat fina vänner och umgåtts med mig själv! nyårsafton blev inte riktigt som planerat men helt okej ändå! åt först jättegod mat med mina föräldrar innan Filip kom hit och förade lite. sen åkte vi till bjärka men möttes av strömavbrott i hela byn(?) så det var lite surt haha. men kvällen rullade på i vilket fall och nu är det 2014. satan vad fort tiden gått. detta år fyller jag 20 och jag känner bara.. nej.

 


Kommentarer
frida

äntligen ett inlägg :D (ska jag säga) en annan har två jävla månader kvar som tonåring :( scary shit :(

2014-01-02 @ 17:57:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0