en liten uppdatering

tar mig i kragen och skriver ett blogginlägg för första gången på två veckor då en viss Frida vill det, hihi. skriver mest i min 365-dagars bok numera så känns överflödigt att skriva här med, men ändå. denna vecka har jag gjort saker varje dag, gillar det :) har bland annat gymmat asmycket med Frida (fan va vi taggar sommar alltså) och tagit min secondhand-oskuld. är man fattig så är man :/ haha. har även gett upp mitt jobb totalt nu även om jag fortfarande är anställd. annars har jag även umgåtts med lite vänner här och där. idag har jag sökt massor (typ fem haha) jobb. och nu på kvällskvisten har jag vart på gymmet forever alone och kört lite kondition. inte alls sorgligt att gymma helt själv på en fredagskväll, nejnej. nästa vecka ska jag va kattvakt åt en vän och då bo i hans lägenhet inne i stan och ha tillgång till en bil, asså waaaaah så jävla taggad på det!!

 
ja men va på sidan då. pallar ej heh
 
 


Kommentarer
frida

yey ett inlägg :D tagga sommarkropp!

2014-01-25 @ 18:05:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0