don't stop me now.

igår var jag med Frida på stan och kikade på grejer samt åt lunch på waynes. sen följde jag med henne när hon färgade håret vilket blev skitbra! på eftermiddagen åkte vi till gymmet (såklart) och körde ett pass. inatt somnade jag efter 4.. fyfan vad orutin jag har på sömnen. gick iallefall upp runt 8 och åkte iväg till gymmet. egentligen skulle Frida och jag kört ett ryggpass men vi fastnade vid frukosten som serveras på world class varje fredag, hihi. vi körde iallefall ett HÅRT spinningpass.. fyfan vad jobbigt det var, speciellt med tanke på hur lite sömn jag har fått. nu är jag cptrött och ska spendera kvällen chillandes framför en film eller så!

 


Kommentarer
fridis

blogga då :(

2014-01-21 @ 16:29:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0