not ready to say goodbye

annars sen jag kom hem har jag typ bara chillat. försökt klamra mig fast i den lilla bubblan som uppstod i London och inte velat återgå till vardagen. vänt på dygnet och bara.. aa chillat. har även kännt mig lite småkrasslig :(( igår bestämde jag mig iallefall för att ta tag i livet lite och dra iväg till gymmet. FAN vad överskottsenergi jag hade efter en veckas frånvaro från träningen. försökte ta det lite lugnt iallefall och hann ändå inte gymma så länge då gymmet stängde (fick fan åka runt i stan i typ en halvtimme för att hitta en ledig gratisparkering...). fick inget sms om att jag skulle jobba vid kl 7 som jag brukar så planerade in flera gymdagar osv. men naaaae, kl 8 (:@!!!!!!!!) får jag ett sms om att jag skulle jobba idag då. lite småirriterat hoppas jag iallefall på en lugn jobbvecka så jag kan få krypa ur min bubbla lite sakta åtminstone, men naaae.. kommer till jobbet idag och ser att jag ska jobba VARENDA. JÄVLA. DAG! varför???? haha.. och som gräddet på moset blev jag ju såklart sjukare av att träna igår så låg till kl 03 inatt och bara tänkte på lifvet och hostade. jävligt kul att gå upp klockan sex imorse och va både sjuk och trött på jobbet. aja, kämpade mig igenom hela dagen iallefall och jag ska väl inte klaga, jag får ju pengar :)

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0