vill ha dig ur mitt liv, men nånting står i vägen.

alltså det är läskigt hur låtar kan få en så jävla sentimental. kikade igenom en gammal lista på spotify med låtar som jag lyssnade på dagligen då och som beskriver hur jag mådde och kände då, och helt plötsligt är man tillbaka där för två år sen, 17 år och livet var mer upp och ner än en berg o dalbana. så himla många känslor som kan svämma över bara av att höra en enda jävla låt, haha. sjukt. och man ser verkligen på mina spotify-listor när i livet jag var ledsen, arg och glad haha.. just nu lyssnar jag på de arga låtarna, rätt skönt ändå. 

haha här var du inte så jävla katig i livet.


Kommentarer
frida

är du argis?

2013-12-12 @ 20:25:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0