Men hoppet föds i handling, det vet jag att du vet

har som sagt bott i en lägenhet i stan hela förra veckan. det var både kul och jobbigt. kul att ha nära till gymmet och stan, jobbigt att ta hand om två dampiga katter. fick inte sova mycket för dem. även jobbigt att vara i någon annans lägenhet själv, hade faktiskt hemlängtan. veckan har iallefall bestått av gymmet, varje dag om jag tänker efter. sen shopping och myskvällar. Frida och jag firade fredagen med att köpa två påsar chips och tre olika dipper hahah.. behöver jag ens säga att vi inte lyckades äta upp allt? i lördags bestämde jag mig för att hänga med ut efter mycket om och men. försöker ju satsa mycket på träningen nu så kändes inte helt bra men efter en vit månad så gav jag med mig haha. Lina och jag förade först hos henne och drog sen vidare till nästa förfest i ekholmen innan vi drog in till stan. först gick vi till platens och hämtade sånna glow armband hehe, sen gick vi vidare till harrys och jag. behövde. inte. visa. legg. fattar ni hur stolt jag blev?? kvällen bestod i korta drag av shots, shots, idrottsmän och lite drama på det hihi. 



Kommentarer
frida

mysbrallan <3

2014-02-03 @ 22:00:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0