it's just a bad day, not a bad life.

livet är ganska chill ändå, vore dumt att klaga. spenderar dagarna på gymmet eller på jobbet, eller så ligger jag hemma och äter chips haha. bra kombo. i helgen träffade jag en fin, saknad vän och såg bio och chillade på steves till det stängde. åh <3 mer sånt i livet tack. har inte skrattat så mycket på länge som när vi pratade om gamla skolminnen och vilka jävla bitchar vi var i skolan, mot allt och alla. imorgon är det tisdag och två veckor kvar till julafton, sjukt. tre veckor kvar av 2013, vilket har varit ett sugigt men ändå så jävla bra år, haha. 2014 ska bli bättre, jag ska verkligen försöka bli en bättre människa och försöka lämna saker som tar dålig energi bakom mig. men inte än haha, tre veckor kvar. morgondagen ska iallefall spenderas på gymmet (där jag precis var) samt på kvällsarbete, lite mindre tagg på det men vafan, lets do this :)

 


Kommentarer
frida

definitivt mer sånt! va så jävla härligt att ses igen, har saknat dig massor! och fyfan va vi skratta, mitt ena öga börja ju till och med läcka haha <3

2013-12-09 @ 22:54:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0