Lying is the most fun a girl can have without taking her clothes off.

haha lite kul att folk tydligen kollar in här trots att jag aldrig skriver.. ja jag ska väl göra det ni uppenbarligen väntar på - skriva lite. har väl kanske inte hänt jättemycket intressant i mitt liv men. jag har iallefall ätit på min numero 1 favvorestaurang ming palace samt varit i ullared en sväng. fick med mig en hel del roligt hem men ångrar att jag inte köpte mer haha. annars köttar jag på med gymmet vilket går framåt så det gör mig glad. idag har varit en bra dag, trots att jag vaknade upp till ett vitt Linköping och att jag såg ut som jag kom direkt ut ur duschen bara av att gå den korta sträckan till bussen pga all jävla snö. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0