avskedsfest

I lördags hade Sofie och Emma avskedsfest inför deras resa till australien. jag drog på mig en klänning och åkte dit där ungefär 20 andra uppklädda personer var eftersom temat var aftonklädsel! vi bjöds på tårta och diverse annat trevligt. alla fick även varsitt uppdrag de skulle utföra i hemlighet under kvällen, jag fick att jag skulle få folk att vilja spela beerpong.. så sagt och gjort infann sig halva festen i köket för några omgångar beerpong senare på kvällen. Lina och jag var ett dreamteam och vann två gånger i rad mot två killlag, inte alls stolt eller så. festen fortsatte långt in på natten med tryckare, innebandyspelande och diverse roligheter hihi. lyckad kväll ändå :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0